Selerowe placki z płatkami żytnimi

Jeśli wydawało Wam się, że jeśli placki to tylko ziemniaczane, mamy dla Was nieco inne wydanie tej szybkiej w przygotowaniu potrawy. Placki z selera wzbogacone płatkami żytnimi tsą chrupiące, pyszne i wyraziste w smaku. Zapraszamy do spróbowania!

Czas przygotowania: 40 minut
Poziom trudności: łatwe

Składniki:

  • 300 g obranego selera
  • 50 g pełnoziarnistych opiekanych płatków żytnich Sonko fit
  • 250 ml śmietany
  • 4 płaskie łyżki mąki orkiszowej
  • 1 łyżka płatków drożdżowych
  • olej do smażenia
  • sól
  • pieprz
  • curry
  • chili

Sposób przygotowania:

Seler zetrzyj na tarce o dużych oczkach. Dodaj żytnie płatki Sonko fit, śmietanę, mąkę, płatki drożdżowe oraz dopraw do smaku solą, pieprzem i odrobiną chili. Całość dokładnie wymieszaj. Odstaw na 10 minut. Olej rozgrzej na patelni. Łyżką nakładaj na niego porcje placków i smaż powoli z obu stron na złoto. Podawaj z sałatką i ulubionym sosem.

Powrót

Inspiracje z pełnoziarnistych płatków zbożowych

Smaczne inspiracje

Inspiracje z wafli i pieczywa superfoods

Smaczne inspiracje

Inspiracje z wafli ryżowych mini

Smaczne inspiracje