ikona menu

O nas

Sonko to polska marka z doświadczeniem i tradycją sięgającą 1989 roku. Jej celem jest dostarczanie zdrowej żywności i promowanie dobrych nawyków żywieniowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Sonko stawia również na innowacje i rozwija swoje portfolio w kierunku żywności funkcjonalnej.

Jedną z kluczowych wartości marki Sonko jest jakość. Dzięki niej marka zyskała ogromne zaufanie i stanęła na podium w kategoriach: ryż, wafle ryżowe i pieczywo chrupkie. Dzięki dynamicznej działalności Działu Sprzedaży i Eksportu produkty marki Sonko obecne są nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Firma łączy ludzi z pasją, zaangażowaniem i szacunkiem do natury. Owocem ich pracy są produkty odpowiadające potrzebom wielu konsumentów – wegańskie, bezglutenowe, bez konserwantów i barwników.
baner chipsy sonko

Oś czasu

oś czasu oś czasu oś czasu

1989

Założenie firmy i rozpoczęcie produkcji pod marką Sonko

1997

Zrewolucjonizowanie rynku poprzez wprowadzenie ryżów i kasz w torebkach

2005

Sonko numerem 1 w kategorii wafli ryżowych w Polsce

2006

Sonko numerem 1 w kategorii pieczywa lekkiego w Polsce

2011

Sonko rozpoczyna ekspansję zagraniczną

2024

Sonko dołącza do rodziny Euricom. Dzięki transakcji zyskuje nowe możliwości rozwoju i ekspansji na rynkach międzynarodowych.

tło tło

Galeria